Ett stort steg

Har pratat med min kära pojkvän i telefon nu en bra stund. Vi bestämde bland annat att vi ska gå på Arnfestivalen nästa fredag med Martins bror och hans tjej. Dragplåstret är väl Tomas Ledin :)

När vi sover hos Martin sover jag ganska dåligt. Han har en 90 säng och brer ut sig väldigt mycket så jag får inte mycket plats. Jag som har värk sen innan får väldigt ont i benen bland annat när jag inte kan röra mig ordentligt. Igår frågade M om jag ville köpa en dubbelsäng ihop med honom och göra i ordning ett av hans rum till sovrum. Det kändes jättebra när han frågade, känns som att det är ett ganska stort steg. Vi tycker båda att det känns jättebra mellan oss och jag har aldrig känt mig så här trygg i ett förhållande. Jag tror han är mannen i mitt liv och han känner samma sak för mig, vilket känns underbart!

Så nu blir det mycket sängletande och titta på tapeter och sånt. Ska bli kul och mysigt. Martin sa förut "det blir det första projektet ihop, men inte det sista". Kändes bra att höra!

Nu tittar jag på ett spännande avsnitt av Criminal Minds. Ska se färdigt det och sen blir det sängen!

Sov gott!


När vi var och bowlade för någon vecka sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0