Måndag

Ny vecka, nya tag!

Visserligen är alla dagar ungefär likadana för mig. Det enda som skiljer veckorna från helgerna är att M jobbar så det blir svårare att träffa honom. Men vi försöker ses så mycket vi kan nu innan jag flyttar tillbaka till Göteborg. Då blir det ju lite mer sällan vi kan ses. Dock tror ingen av oss att det blir något jättestort problem, man behöver ju inte ses varje dag liksom.

Hur som helst, lite om vad som hände i helgen:

* I fredags tog jag bussen till M. Vi handlade lite och sen åkte vi till hans bror, Henrik och hans tjej Johanna, och deras son Viggo. M och Henke åkte och köpte pizza medan jag och Johanna satt och tjötade medan Viggo var hevild. Johanna och Henke är jättetrevliga så det var en riktigt trevlig kväll.

* I lördags skulle M spela match, han är målvakt i Hällekis. Han skulle åka en timme tidigare eftersom dom skulle värma upp och sånt innan så jag tänkte inte följa med först. Men Henke sa att han kunde hämta mig för han ville också kolla på matchen.
Iaf så åkte vi och kollade på matchen. Och aldrig mer, säger jag. Han fick en ordenligt smäll och låg kvar på marken och skrek. Det var bland det värsta jag varit med om. Jag kunde inte göra nåt. Nu får han gå med lindat ben och haltar fram. Jag tycker så synd om min älskling. Men det är inte allvarligt som tur är, det går över om några dar förhoppningsvis.

Lördag kväll var det fest i Otterbäcken. Det var trevligt fast kvällen sluta lite tråkigt. Jag fick iaf vara med dom jag tycker om mest. Martin va så söt hela kvällen.

* Söndag var det bara lugnt och mys med min älskling.

Idag ska jag inte göra nåt speciellt på dagen men i eftermiddag/kväll ska jag åka till M. Vet inte om vi kan ses fler dagar den här veckan så man får ta vara på all tid som går.

Nu ska jag kolla runt lite. Antingen blir det en uppdatering sen eller så blir det imorn.

Hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0